30 Years of Brotherhood

JACK & JONES skulle markere deres 30. år i modebranchen. Jeg hjalp med at udvikle konceptet og skrev manuskriptet til hero-filmen ‘30 Years of Brotherhood’.

Kunde
JACK & JONES

Roller
Konceptudvikler

Tekstforfatter

Return to Nature

Aeonian er et adventure brand, der laver bæredygtigt, cirkulært tøj. Jeg var med til at skrive og udvikle på brand-identiteten. Her med en full-pager og web-copy.

Kunde
Aeonian

Roller
Konceptudvikler

Tekstforfatter

Forskelsfeltet

Muskelsvindsfonden arrangerer årligt et velgørenheds-cykelløb for folk med muskelsvind og ALS. De havde brug for et navn og et kommunikativt skelet, der kunne rumme de store tanker og inspirere målgruppen.

Kunde
Muskelsvindsfonden

Roller
Konceptudvikler

Tekstforfatter

Live Louder

Hi-Fi Klubben skulle have hjælp til at lancere deres nye private label-brand, af volumentunge højttalere, Vestlyd. Jeg hjalp med at udvikle alt fra brand-DNA til kreative eksekveringer.

Kunde
Hi-Fi Klubben / Vestlyd

Roller
Konceptudvikler

Tekstforfatter

Indsigten

Vestlyd producerer simple højttalere, der kan spille højt. Rigtigt højt. Det førte til indsigten “The best moments in life are usually the loudest”.

Manifest & eksekvering

Indsigten førte til nedenstående manifestskriv og kreative eksekveringer.

Outdoorannonce

Vestlyd indrykker overdimensionerede annoncer på siden af stilladser, bygninger og andre firkantede elementer i gadebilledet for at understrege, at de leverer stor lyd.

Produktfeature

Hvis de bedste øjeblikke i livet er de mest øredøvende, så er volumenknappen ikke kun en volumenknap, men en livskvalitets-knap.

‘Giv en hånd til Vestlyd’

Vestlyd låner både navn, branding og marketingressourcer ud til alle de bands, der har brug for en hjælpende hånd til at gå fra garageamatører til scenekantskonger.

SoMe

Alle der elsker musik har et bestemt ansigt, de skærer, når sangen rammer ekstra godt. Ved at interagere med følgere, laver vi “Vestlyds Stankface Playlist”

Spar en Million

Dunville Apparel er et anti-fashion brand, der producerer én kollektion af tidsløse styles. Jeg hjalp med anti Black Friday-kampagnen, ‘Spar en Million’. Kampagnen blev blandt andet anerkendt i The Inspiration og Ads of the World.

Kunde
Dunville Apparel

Roller
Konceptudvikler

Tekstforfatter

Din Plads i Verden

Harboe Skilte havde brug for hjælp til at gentænke deres kommunikations- og virksomhedsstrategi. Med et nyt brand DNA og payoff i hånden, skabte jeg en række kreative eksekveringer.

Kunde
Harboe Skilte

Roller
Konceptudvikler

Tekstforfatter

The Butterfly Effect

Askman Design indgik et samarbejde med den kendte kunstner, Marco Evaristti. Jeg udviklede ide, koncept og manus til filmen ‘The Butterfly Effect’. Filmen blev premieret på 3 Days of Design i København.

Kunde
Askman

Roller
Konceptudvikler

Tekstforfatter