30 Years of Brotherhood
JACK & JONES skulle markere deres 30. år i modebranchen. Jeg hjalp med at udvikle konceptet og skrev manuskriptet til hero-filmen ‘30 Years of Brotherhood’.
Kunde
JACK & JONES
Roller
Konceptudvikler
Tekstforfatter
Return to Nature
Aeonian er et adventure brand, der laver bæredygtigt, cirkulært tøj. Jeg var med til at skrive og udvikle på brand-identiteten. Her med en full-pager og web-copy.
Kunde
Aeonian
Roller
Konceptudvikler
Tekstforfatter
Forskelsfeltet
Muskelsvindsfonden arrangerer årligt et velgørenheds-cykelløb for folk med muskelsvind og ALS. De havde brug for et navn og et kommunikativt skelet, der kunne rumme de store tanker og inspirere målgruppen.
Kunde
Muskelsvindsfonden
Roller
Konceptudvikler
Tekstforfatter
Live Louder
Hi-Fi Klubben skulle have hjælp til at lancere deres nye private label-brand, af volumentunge højttalere, Vestlyd. Jeg hjalp med at udvikle alt fra brand-DNA til kreative eksekveringer.
Kunde
Hi-Fi Klubben / Vestlyd
Roller
Konceptudvikler
Tekstforfatter
Indsigten
Vestlyd producerer simple højttalere, der kan spille højt. Rigtigt højt. Det førte til indsigten “The best moments in life are usually the loudest”.
Manifest & eksekvering
Indsigten førte til nedenstående manifestskriv og kreative eksekveringer.
Outdoorannonce
Vestlyd indrykker overdimensionerede annoncer på siden af stilladser, bygninger og andre firkantede elementer i gadebilledet for at understrege, at de leverer stor lyd.
Produktfeature
Hvis de bedste øjeblikke i livet er de mest øredøvende, så er volumenknappen ikke kun en volumenknap, men en livskvalitets-knap.
‘Giv en hånd til Vestlyd’
Vestlyd låner både navn, branding og marketingressourcer ud til alle de bands, der har brug for en hjælpende hånd til at gå fra garageamatører til scenekantskonger.
SoMe
Alle der elsker musik har et bestemt ansigt, de skærer, når sangen rammer ekstra godt. Ved at interagere med følgere, laver vi “Vestlyds Stankface Playlist”
Spar en Million
Dunville Apparel er et anti-fashion brand, der producerer én kollektion af tidsløse styles. Jeg hjalp med anti Black Friday-kampagnen, ‘Spar en Million’. Kampagnen blev blandt andet anerkendt i The Inspiration og Ads of the World.
Kunde
Dunville Apparel
Roller
Konceptudvikler
Tekstforfatter
Din Plads i Verden
Harboe Skilte havde brug for hjælp til at gentænke deres kommunikations- og virksomhedsstrategi. Med et nyt brand DNA og payoff i hånden, skabte jeg en række kreative eksekveringer.
Kunde
Harboe Skilte
Roller
Konceptudvikler
Tekstforfatter
The Butterfly Effect
Askman Design indgik et samarbejde med den kendte kunstner, Marco Evaristti. Jeg udviklede ide, koncept og manus til filmen ‘The Butterfly Effect’. Filmen blev premieret på 3 Days of Design i København.
Kunde
Askman
Roller
Konceptudvikler
Tekstforfatter